Aktualności

II nabór na studia II stopnia

20.02.2024 Kategoria: Ogłoszenia
Na zdjęciu znajduje się uśmiechnięty student w okularach, trzymający smartfona. Przed nim widać też ekran laptopa.

Kandydaci! 

Trwa II nabór na studia II stopnia! Poniżej znajdziecie listę dostępnych kierunków, a na dole strony przewodnik, jak sprawnie i bez kłopotów przejść przez proces rekrutacji.

Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt:

  • zootechnika - specjalności:
    • hodowla i użytkowanie zwierząt gospodarskich,
    • hodowla zwierząt towarzyszących i wolno żyjących, 
    • produkcja pasz i doradztwo żywieniowe,
    • bezpieczeństwo produkcji żywności,


Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności:

Wydział Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu:


Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji:

  • budownictwo - studia o profilu praktycznym (bez specjalności)
  • geodezja i kartografia - specjalności:
    • geodezja inżynieryjna
    • geodezja satelitarna
    • geoinformatyka
    • teledetekcja
    • wycena nieruchomości
  • inżynieria bezpieczeństwa - specjalność: BHP  i bezpieczeństwo ekologiczne
  • inżynieria środowiska - specjalności:
    • technika sanitarna
    • inżynieria wodna i melioracyjna
    • gospodarka odpadami i odnawialne źródła energii


Wydział Przyrodniczo-Technologiczny:


Wiemy, że teraz więcej myślicie o końcu semestru i pracach inżynierskich niż o rekrutacji, dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki przewodnik, jak krok po kroku sprawnie i bezpiecznie przebrnąć przez ten proces. Rzućcie na niego okiem już teraz, żeby wychwycić najważniejsze punkty.

      1. Zapoznaj się z terminarzem rekrutacji.
      2. Zrób sobie zdjęcie (nie musi być od fotografa, ale ważne, żeby było plikiem oryginalnie cyfrowym, nie może być skanem ani zdjęciem zdjęcia). Stań na tle jasnej, gładkiej ściany i zrób sobie samodzielnie zdjęcie, nawet telefonem komórkowym (możesz też poprosić kogoś o pomoc). Twoja twarz musi być skierowana wprost w obiektyw aparatu (jak do nowego dowodu osobistego). W systemie jest odpowiedni szablon, który pomoże Ci wykadrować zdjęcie. Zielony pasek wskazuje, w którym miejscu powinny orientacyjnie znaleźć się Twoje oczy, a łuk wyznacza podbródek. Możesz odpowiednio zmienić wielkość kadru/przesunąć go, tak żeby Twoja twarz znalazła się w wyznaczonym miejscu. Jeśli załączasz zdjęcie telefonem, szablon będzie znajdował się poniżej zdjęcia - sprawdź czy oczy i podbródek są we wskazanych obszarach.zrzut_ekranu_2023-06-06_095730.png
      3. Wnieś opłatę rekrutacyjną. Po zadeklarowaniu kierunku masz możliwość wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Możesz zrobić to już teraz albo dopiero obronie, grunt żeby zdążyć do zamknięcia systemu. Najszybciej i najłatwiej wniesiesz opłatę korzystając z przycisku "Płacę" w zakładce "Płatności", która pojawi się na Twoim kontcie po wybraniu kierunku. Przycisk przeniesie Cię do strony z szybkimi płatnościami. Opłata wniesiona w ten sposób księguje się natychmiastowo na Twoim koncie w systemie IRK, więc jeśli będziesz wnosić opłatę po obronie, to najlepiej skorzystać z tej opcji. 

        Jeśli natomiast nie masz możliwości skorzystania z szybkich płatności w systemie, to opłatę można wnieść korzystając z danych do przelewu podanych w lewym dolnym rogu w zakładce "Płatności". Jednak wtedy musisz liczyć się z tym, że księgowanie opłaty w systemie może potrwać do 5 dni roboczych. A musi ona być zaksięgowana przed zamknięciem systemu - sprawdź w terminarzu.

        Przelew może być wykonany z dowolnego konta - rodzica, babci czy koleżanki. Ważne żeby był dokonany na prawidłowy numer konta - sprawdź dokładnie! Tytuł przelewu może być dowolny, ponieważ numer konta jest przypisany indywidualnie do kandydata - najlepiej podać imię i nazwisko kandydata oraz nazwę kierunku - w razie potrzeby będziemy mogli szybko go odszukać :)

      4. Załącz dokumenty do systemu IRK! To bardzo ważny krok, pamiętaj o nim, w przeciwnym razie nie weźmiesz udziału w rekrutacji. W którym miejscu to zrobić dowiesz się z prezentacji. Wymagane na tym etapie dokumenty to dyplom i suplement do dyplomu (w formie skanów lub czytelnych zdjęć). Jeśli bronisz się w tym semestrze, to prawdopodobnie nie dostaniesz jeszcze dyplomu - zamiast niego załącz zaświadczenie o obronie (pobierzesz je z dziekanatu) i wykaz przedmiotów realizowanych w toku studiów wraz z ocenami i punktami ECTS (taki dokument pobierzesz z systemu USOS - jest to karta przebiegu studiów lub karta osiągnięć studenta). Wszystkie dokumenty spakuj do jednego pliku.
      5. Zaczekaj na status kwalifikacji.
      6. Po zakwalifikowaniu na studia złóż dokumenty w terminie wyznaczonym w terminarzu. Pamiętaj o tym, żeby pilnować tego terminu. Nie ma możliwości dostarczenia dokumentów po tym terminie. Wykaz koniecznych do dostarczenia dokumentów znajdziesz w prezentacji i na stronie. Dokumenty musisz złożyć fizycznie u Komisji Rekrutacyjnej. Na tym etapie nie wystarczy już załączenie ich do systemu czy przesłanie skanów. Możesz dostarczyć je osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej (taka osoba musi mieć od Ciebie upoważnienie, jego wzór znajdziesz na stronie z wykazem dokumentów lub w systemie IRK) lub pocztą, ale w tym przypadku musisz pamiętać, że o prawidłowym doręczeniu decyduje data dostarczenia ich na uczelnię, a nie data nadania. Zrób to więc z odpowiednim wyprzedzeniem lub zadbaj o gwarancję doręczenia w danym terminie przez firmę kurierską.
      7. Jeśli masz jakieś pytania, wątpliwości, pisz lub dzwoń do nas! Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w stopce, są tam także linki do mediów społecznościowych, za ich pośrednictwem także możesz się z nami kontaktować :)