Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony internetowej UPWr rekrutacja

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

Data publikacji strony internetowej: 2020-10-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-04-05

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Niepoprawne opisy alternatywne do części zdjęć. W nowopublikowanych zdjęciach opisy alternatywne są prawidłowe.
Powtarzające się nazwy linków na kilku podstronach.
W wersji normalnej strony internetowej używane są animacje i przeźroczystości, wpływające negatywnie na kontrast.
Część dokumentów elektronicznych umieszczonych na stronie jest w formie nierozpoznanych skanów w formacie pdf. Większość plików pdf nie posiada nadanej struktury dokumentu.
Odnośniki do portalu Facebook w na podstronach zawierających aktualności w wersji kontrastowej nie spełniają wymogów WCAG 2.1. Wynika to z konieczności zachowania zgodności z księgą znaku tego portalu.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-01
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-12
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mgr Paulina Boroń-Kacperek
E-mail: rekrutacja@upwr.edu.pl
Telefon: 71 320 5474


Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ nadzorujący: Biuro Rekrutacji
Adres: pl. Grunwaldzki 24a, 50-363 Wrocław
E-mail: rekrutacja@upwr.edu.pl 
Telefon: 71 320 5474
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Na stronie internetowej kontrast spełnia wymagania WCAG na poziomie AAA, a rozmiar czcionki na poziomie A A+ A++.
Strona zgodna jest z wytyczną 2.1.2 Klawiatura niezablokowana (A).

Inne informacje i oświadczenia

Informujemy, że treści niedostępne wynikające z błędów redaktorskich są systematycznie poprawiane. Dodatkowo prowadzimy prace nad zwiększeniem dostępności udostępnianych dokumentów elektronicznych, opisem alternatywnym do grafik, audiodeskrypcją i dostępem alternatywnym do informacji o zasadach rekrutacji.