Aktualności

Zarejestruj się jeszcze przed wynikami matury!

06.06.2023 Kategoria: Ogłoszenia

Wybór kierunku

Wielu z Was pyta, czy można wybrać kierunek już teraz, czy trzeba zaczekać na wyniki matury? 

Możecie bez przeszkód zarejestrować się już dziś albo, jeśli nie jesteście jeszcze pewni - zaczekać, wybór należy do Was! 

Jeśli chcecie wybrać kierunek już dziś:

  • musicie przejść do "Moje konto",
  • wybrać zakładkę "Formularze osobowe",
  • a w niej ikonę "Wykształcenie",
  • pod nagłówkiem "Szkoła średnia" dodajecie informacje o ukończonej szkole - rodzaj ukończonej szkoły, nazwa, miejscowość i kraj,
  • następnie przechodzicie poniżej - do działu "Dokumenty"
  • i w nim, pod "Wykształcenie średnie" dodajecie dokument.
  • wybieracie rodzaj rodzaj dokumentu, podajecie rok jego uzyskania i kraj wydania. Pozostałe dane uzupełnicie po otrzymaniu świadectwa maturalnego. Zapisujecie i wracacie do zakładki "Wykształcenie",
  • tam, poniżej dodanej przed chwilą matury, klikacie "Edytuj wyniki egzaminów" i w kolumnie "Czy zdawany?" odhaczacie przedmioty, które zdawaliście na maturze.

Zapisujecie. I już!

Teraz możecie przejść do zakładki "Oferta" i wybrać interesujący Was kierunek studiów!

W razie trudności poniżej znajdziecie też instrukcję w formie nagrania:

Rejestracja w systemie

Wybór oferty

Opłata

Po zadeklarowaniu kierunku macie możliwość wniesienia opłaty rekrutacyjnej. Możecie zrobić to już teraz albo dopiero po wynikach matury, grunt żeby zdążyć do zamknięcia systemu. Najszybciej i najłatwiej wniesiecie opłatę korzystając z przycisku "Płacę" w zakładce "Płatności", która pojawi się na Waszych kontach po wybraniu kierunku. Przycisk przeniesie Was do strony z szybkimi płatnościami. Opłata wniesiona w ten sposób księguje się natychmiastowo na Waszych kontach w systemie IRK, więc jeśli będziecie wnosić opłatę po wynikach matur, to najlepiej skorzystać z tej opcji. 

Jeśli natomiast nie macie możliwości skorzystania z szybkich płatności w systemie, to opłatę można wnieść korzystając z danych do przelewu podanych w lewym dolnym rogu w zakładce "Płatności". Jednak wtedy musicie liczyć się z tym, że księgowanie opłaty w systemie może potrwać do 5 dni roboczych. A musi być zaksięgowana przed zamknięciem systemu - terminarze dla poszczególnych rekrutacji dostępne są tutaj: https://rekrutacja.upwr.edu.pl/terminarz

Przelew może być wykonany z dowolnego konta - rodzica, babci czy koleżanki. Ważne żeby był dokonany na prawidłowy numer konta - sprawdźcie dokładnie! Tytuł przelewu może być dowolny ponieważ numer konta jest przypisany indywidualnie do kandydata, ale najlepiej podać imię i nazwisko kandydata oraz nazwę kierunku - w razie potrzeby będziemy mogli szybko go odszukać :)

Terminy

Terminarz rekrutacji na studia I stopnia

Terminarz rekrutacji na jednolite studia magisterskie (weterynaria stacjonarna w języku polskim)

Terminarz rekrutacji na jednolite studia magisterskie (weterynaria stacjonarna w języku angielskim)

Zdjęcie

Wiemy, że dla wielu z Was problematyczną kwestią jest zdjęcie do legitymacji. Chcemy Wam ułatwić sprawę, więc zdjęcie nie musi być zrobione u fotografa, ale musi być odpowiednio ostre, jasne i na gładkim jadnym tle. Możecie stanąć na tle ściany i poprosić kogoś o zrobienie Wam zdjęcia lub nawet zrobić je sami, ale twarz musi być zwrócona prosto w kierunku obiektywu, tak jak na zdjęciu do dowodu osobistego. W systemie jest też odpowiedni szablon, który pomoże Wam wykadrować zdjęcie. Zielony pasek wskazuje, w którym miejscu powinny orientacyjnie znaleźć się Wasze oczy, a łuk wyznacza podbródek. Możecie odpowiednio zmienić wielkość kadru/przesunąć go, tak żeby Wasza twarz znalazła się w wyznaczonym miejscu.

zrzut_ekranu_2023-06-06_095730.png

Dokumenty

A dla zakwalifikowanych, na później - informacja o dokumentach:

https://rekrutacja.upwr.edu.pl/zasady-rekrutacji/skladanie-dokumentow

Jeśli:

  • wyjeżdżacie i dokumenty będzie w Waszym imieniu doręczać ktoś inny, to musi on mieć upoważnienie od Was do tego celu (wzór znajdziecie w linku powyżej),
  • wysyłacie dokumenty pocztą, to nie możemy przyjąć od Was ani oryginału, ani odpisu (ponieważ funkcjonuje on na prawach oryginału), więc musicie odpowiednio wcześniej umówić się do notariusza na potwierdzenie zgodności kopii świadectwa maturalnego z oryginałem, żeby wysłać do nas właśnie tę kopię, potwierdzoną notarialnie. Nie musicie się obawiać, nie jest to duży koszt (kilka złotych za stronę), a jednocześnie macie pewność, że orginalny dokument nigdzie w trasie się nie zawieruszy.
  • będziecie dostarczać dokumenty osobiście, to wtedy musicie mieć ze sobą oryginał dokumentu (lub odpis) i kserokopię, a Komisja Rekrutacyjna potwierdzi zgodność na miejscu (oryginalny dokument zatrzymujecie dla siebie, jest on jedynie do wglądu Komisji).

Pytania

Jeśli macie jakieś pytania lub wątpliwości albo nie możecie poradzić sobie z czymś w systemie - dzwońcie na 71 320 10 75 lub piszcie na rekrutacja@upwr.edu.pl

Zapraszamy też do kontaktu przez media społecznościowe, linki znajdziecie w stopce :)